Sięganie po nowe formy promocji

Miasta w Polsce przez wiele lat bardzo słabo radziły sobie na polu promocji i marketingu, albowiem przeważnie to co dobrego można było w kraju usłyszeć o danym mieście, było wynikiem wspólnie wypracowanej opinii rodaków, którzy przypadkowo bądź całkiem celowo znajdowali się w danym mieście niejednokrotnie. I tak przez wiele lat do miast pokroju Malborka czy Torunia przylgnąć zdążyło miano miast przede wszystkim historycznych, z pięknymi starówkami pełnymi zabytków zaliczanych do pereł architektonicznych. Z bogatą historią i ciekawymi legendami, ale niczym poza tym. Przez wiele lat trzeba było zatem dbać, aby nie tylko z tym kojarzyły się dane miasta. Dzięki próbie rozbudowania oferty kulturalnej udaje się jednak przyciągać fanatyków konkretnych dziedzin życia i poprzez budowanie sobie renomy wśród nich, można zapewnić miastu całkiem regularny napływ do kasy za sprawą większej popularności turystycznej. A najbardziej wartościowi nie są zagraniczni turyści sezonowi, ale Polacy, którzy chętnie wrócą zauroczeni Malborkiem o dowolnej porze roku i tygodnia.

magazyn-turysty.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułWodospad Niagara
Następny artykułTurystyka dla każdego

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here