Internet jest dzisiaj nieocenionym źródłem rozrywki, informacji i kontaktów. Warto go również wykorzystać do znalezienia wymarzonej przez nas pracy. Jak to zrobić? Najlepiej zrobić rozeznanie wśród najpopularniejszych stron internetowych na których zamieszczane są oferty pracy. Można odwiedzić te strony, zaznaczyć na nich branże, które nas interesują i zapisać się do newslettera, dzięki któremu na bieżąco będziemy otrzymywać aktualne oferty z tych dziedzin, które najbardziej nas interesują. Dodatkowo, możemy wpisać w wyszukiwarkę hasła kluczowe związane z naszym wykształceniem i szukać firm w naszej okolicy, które im odpowiadają. Być może na ich stronach internetowych będzie informacja o prowadzonej rekrutacji. Jeśli nie, to i tak warto wysłać do nich swoje CV lub zanieść osobiście i zapytać o możliwość pracy. Osoby, które regularnie korzystają z Facebooka, mogą zapisać się do grup, w których zamieszczane są informacje o aktualne oferty. Dodatkowo, wymieniane są na nich opinie dotyczące różnych miejsc zatrudnienia, co wielokrotnie może pomóc nam w podjęciu decyzji co do aplikacji dokumentów na dane stanowiska.