Jak dodzwonić się do Plusa

Kiedy mamy problemy z funkcjonowaniem naszej karty sim, albo też z różnymi kwestiami związanymi na ten przykład z zasięgiem, chcemy, aby wszystko funkcjonowało zgodnie z tym, co podpisywaliśmy w swojej umowie. Gwarantowano nam solidność, uczciwość, a przede wszystkim bezpieczeństwo. Z tym bywa różnie. Nie jeden raz słyszało się o różnych nieprawidłowościach w poszczególnych przypadkach, operatorzy lekceważyli sobie wszelkie uwagi. Tak to nie powinno wyglądać ponieważ w takiej sytuacji, która w wielu wypadkach wymaga poważniejszego podejścia do klienta, ten nie ma obiecanego wcześniej wsparcia i sprawa zaczyna przybierać nieprzyjemny obrót.

Jak dodzwonić się do Plusa?

Jak dodzwonić się do PlusaKonsultanci w dużym stopniu przyczyniają się do tego, co dani klienci sądzą o operatorze. W takiej sytuacji powinno się wziąć pod uwagę, że jeżeli obejmujemy stanowisko Call Center, musimy być przygotowani na wiele ludzkich zachowań. Jeden klient podejdzie do nas ze zrozumieniem, jeżeli nie będziemy znali na jakieś pytanie odpowiedzi, kolejny będzie się wręcz awanturował i bezwzględnie oczekiwał szybkiego załatwienia sprawy. Jeżeli jeszcze z obu stron będzie występowała nerwowa sytuacja, to nic z takiej konwersacji nie wyjdzie.

Z tego też względu obie strony muszą wykazać się empatią. Kolejnym z tej puli tematów jest ogólne dodzwonienie się do operatora. Nie jeden raz słyszymy: „Mam ogromne problemy z dodzwonieniem się do swojego operatora. Czekam i czekam i nie mogę się doczekać. W końcu rezygnuję.” Z kolei pewien człowiek spotkany na ulicy, zapytał mnie wprost, bo rozmawialiśmy sobie właśnie na temat poszczególnych operatorów telefonicznych: „Jak dodzwonić się do Plusa? Ja już nie mam cierpliwości, bo piętnaście minut czekam i nic z tego nie wychodzi.”

Ciężka praca konsultanta

W tym momencie pojawia się wcześniej poruszany wątek, a mianowicie wzajemnego zrozumienia. Otóż trzeba wyjaśnić, że ze względu na to, że nie jesteśmy mili dla konsultantów, zawód ten jest niechętnie wykonywany. Jest niewiele osób, które na obecną chwilę chcą się podejmować tego zadania. Dlatego też czas oczekiwania w szczególności większego natężenia ruchu jest wydłużony. Sami konsultanci, którzy nawet bardzo chcieliby szybciej obsłużyć klienta nie mogą tego zrobić ponieważ każdemu trzeba poświęcić trochę uwagi, a jak już było wspomniane, jest tych osób stanowczo za mało. Co zrobić, aby poprawić ten stan rzeczy? Trzeba nie wiele. Wystarczy, żeby obie strony wykazały więcej zrozumienia, a sprawy klientów byłyby na spokojnie rozwiązywane, a co za tym idzie milej by się pracowało i z pewnością więcej osób chciałoby realizować się w tym zawodzie.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here