Jak sprawdzić wiarygodność reklamy

Reklama ma przede wszystkim podnosić wyniki sprzedaży, bez względu na to, czy jest wiarygodna, czy nie. Dlatego też, jeśli zależy nam na kupnie jakiegoś produktu, a sama reklama nie przekonuje nas do niego całkowicie, to dobrze będzie sprawdzić, jakie opinie na temat tego produktu maja niezależne osoby, czyli użytkownicy reklamowanych rzeczy. W tym celu na pewno warto przeglądnąć fora internetowe i zapoznać się z opiniami internautów. Nieraz bardzo łatwo uniknąć jest niekorzystnego zakupu opierając się na samych opiniach użytkowników, bo jeśli dziewięć opinii na dziesięć jest negatywnych, to żadna reklama nie powinna nas już przekonać o zaletach tego produktu. Pamiętajmy także o tym, że w reklamie uwypuklono zostały jedynie zalety produktu, a o wadach nikt nie mówi, nie zapomnijmy zatem zapytać sprzedawcy o parametrach, które zostały pominięte podczas trwania spotu reklamowego. Jeśli producent nie postrzega jakiejś cechy produktu, jako jego zalety, można się łatwo domyślić, że będzie to jego wada.

360interactive.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here